Oferim urmatoarele servicii

Functia de autocopiere in Word

BY IN Eficienta la birou, Uncategorized On 25-02-2015

Daca in Excel este foarte simplu sa obtinem acelasi continut in casute diferite folosind functia “=’coloana’rand’ ‘” in Word lucrurile se complica putin.

Sa presupunem ca avem de realizat un contract de vanzare cumparare a unui autoturism, in care numele partilor se repeta de 15 ori, la fel si CNP-ul si numarul de inmatriculare al autoturismului.

Sigur putem folosi functia CTRL + H – replace with, dar daca avem de facut zilnic cate 10 astfel de contracte trebuie sa fim mai operativi.

  1. Selectam textul – “Popescu Ion”
  2. Folosim combinatia de taste CTRL + SHIFT + F5  sau folosim TAB-ul “INSERT” apoi navigam pana la “BOOKMARK”
  3. bookmark add
  4. In acest tab adaugam un orice nume pentru functia noastra, fara spatiere si apoi “ADD”
  5. Mergem cu cursorul acolo unde avem nevoie sa replicam textul (ex. Popescu Ion)
  6. si in meniul urmam meniul INSERT->REFERENCE-> CROSS-REFERENCE
  7. insert menu reference
  8. apoi in fereastra REFERENCE TYPE selectam BOOKMARK
  9. Ne mai ramane din tabel sa selectam Bookmarkul dorit si apoi INSERT
  10. cross reference
  11. Inseram in toate locurile unde avem nevoie de respectiva variabila
  12. Dupa ce modificam ancora intiala  pentru a efectua schimbare in toate campurile folosim CTRL + A (select all) si apoi folosim tasta F9

 

Asta a fost tot asteptam parerile voastre !


SHARE THIS ON:

3 years ago / No Comments

25

FEB

No

Comments

inomind

Parerea ta !

?